Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T21:55:15+01:00
1. Jak Jezus był dobrym pasterzem naszych dusz tak i oni nimi być powinni bo tak przykazał Piotrowi Mesjasz
2. Dbanie o pokój na świeci, upominanie słowami o zaprzestanie działań zbrojnych.
3. Pielęgnowanie tradycji chrześcijańskich i nie pozwalanie za naginanie Pisma św czy słów jakiegokolwiek duchownego i bronienie godności bliżniego.
2010-01-05T22:21:20+01:00
Nawracanie ludzi
nauka o Bogu
pomaganie ludziom
6 3 6