Odpowiedzi

2010-01-05T21:31:34+01:00
Kiedy mrok spowije ziemię,
Pierwsza gwiazdka błyśnie w tle,
Myśli wszystkich niech popłyną w czasy,
kiedy stał się dzień.
Dzień miłości przebaczenia i dobroci,
Niech stale gości w sercu Twym!
Wesołych Świąt !

PS Nie jest z internetu.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T21:33:27+01:00
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA

Drogi panie Scroog`u chcę życzyc panu miłości w ciepłym rodzinnym gronie.
By spędził ten dzień Pan bardzo radośnie. By miłośc zagościła w pańskim sercu.



....................
1 3 1