Odpowiedzi

2010-01-05T21:42:47+01:00
Społeczeństo reaguje na to pozytywnie i jest zadowolona że mieszka w danym kraju
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T21:44:51+01:00
Społeczeństwo ma zróżnicowane zdanie. Jednak coś musi przeważać. Co do eutanazji większość uznaje , że jest to niegodne życia człowieka, że to co dał nam Bóg nie powinniśmy sobie zabierać. Są również poglądy o tym, że jeśli ktoś strasznie cierpi np z powodu choroby nie ma innego wyjścia. Ochrona środowiska ?. Owszem, każdy jest za, każdy by chciał. Niestety wielu nie potrafi się do tego stosować. A prawa zwierząt ?. Ludzie na ogół kochają zwierzęta. Chcą dla nich dobra. Gdy decydują się na zwierzę, starają się zapewnić mu ciepły dom. Jak widać zdania są podzielone. Człowiek nie jest w stanie do przewidzenia. Większość jednak jest za dobrem ogółu ;)