Uzupełnijcie:
pieniędzmi można kogoś............,,|,...........
pieniądze można ............z banku.
pieniądze można............w obieg.
pieniądzmi można................
pieniądze można z kogoś..............
pieniądze można komuś.................

<kusić,zwrócić,puszczać,podjąć,wydusić,przelać,obsypywać,szastać>
dopasuj wyrazy do zdań;]

3

Odpowiedzi

2010-01-05T21:45:24+01:00
Pieniędzmi można kogoś kusić
pieniądze można przelać z banku
pieniądze można puszczać w obieg
pieniądzmi można szastać
pieniądze można z kogoś wydusić
pieniądze można komuś zwrócić
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T21:45:42+01:00
Pieniędzmi można kogoś obsypywać i kusić
pieniądze można podjąć z banku.
pieniądze można puszczać w obieg.
pieniądzmi można................,szastać
pieniądze można z kogoś..............wydusić
pieniądze można komuś.................,zwrócić
2010-01-05T21:45:58+01:00
Pieniędzmi można kogoś kusić, obsypywać
Pieniądze można przelać z banku
Pieniądze można puszczać w obieg
Pieniądze można ?
Pieniądze można z kogoś wydusić
Pieniądze można komuś zwrócić