Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T21:44:45+01:00
Zasady są podrzędną grupą wodorotlenków, posiadają grupę OH, jednak ulegają one dysocjacji, zatem mówiąc inaczej.
Każda zasada dysocjuje, nie każdy wodorotlenek dysocjuje.
1 5 1
2010-01-05T21:45:49+01:00
Uzasadnienie:
Ponieważ zasady są to tylko wodorotlenki 1 i 2 grupy (na układzie okresowym), a wodorotlenki innych grup nie są zasadami.
1 1 1