A)Zamien na ARY.

0,02 ha 3200m2 0.5km2

b) zamien na hektary

320 000m2 800 a 0.7 km2

c)zamien na metry kwadratowe
250a 0.4 ha jedna czwarta a 2.7 ha

d) zamien na kilometry kwadratowe
150 ha 1 000 000 a 45ha

Daje bardzo duzo puntkow musze miec to na dzis daje 25 pkt i czekam do dzis na zadanie prosze zrobcie bo jak nie zrobie to jutro dostane 3 jedynki i bede mial ndst na polrocze boje sie

Czekam:) ok

2

Odpowiedzi

2010-01-05T22:17:57+01:00
Podaje pokolei :
a) 2ary
32 a
5000a
b) 320ha
8ha
700ha
c) 25000m2
0,4ha= 4000m2
0,25 a=25m2
d)1.500000 km2 (skróć zera po przecinku)
100.000000 km2
0.450000km2
Jak muszą być równania to napisz ale speed
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T22:19:25+01:00
A)

0,02ha=2a
3200m2=32a
0,5km2=5000a
b)
320000m2=32ha
800a=8ha
0,7km2=70ha
c)
250a=25000m2
0,4ha=40000m2
3/4a=75m2
2,7ha=270000m2
d)150ha=1,5km2
1000000a=100km2
45ha=0,45km2