1. Bolek jest wyższy od Lolka o 25 %, ale jeśli Lolek wejdzie na 60 - centymetrowy stołek to będzie o 20 % wyższy od Bolka. Ile wzrostu mają chłopcy?

2. Jeden bok prostokąta , a drugi zwiększono o tą samą liczbę pierwszą procent,w rezultacie pole zmniejszyło się o mniej niz o 2 %. O ile procent zwiększono jeden bok?

2

Odpowiedzi

2010-01-05T22:02:45+01:00
To jest blejsta blejsta luma luma jej
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T22:08:34+01:00
B - Bolek
L - Lolek
1,25L=B
L+60=1,2B

B=1,25L
L+60=1,5L

B=1,25L
0,5L=60 |: 0,5

L=120 cm
B=150 cm

Do 2 zadania brakuje danych.