Odpowiedzi

2009-09-20T18:33:17+02:00
Moim zdaniem wielu osobom mogły by pomóc dodatkowe funkcje w samochodzie. Podczas wypadku samochodowego nie mozemy się uwolnić z pasów. Dobrym pomysłem byłoby odcinanie pasów specjalnym przyrządem przystosowanym do tego. Po naciśnięciu guzika pasy automatycznie się przecinają a my jesteśmy wolni. To mój pomysł na wynalazek.

Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłem.
Pozdrawiam,
Kamox13
.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-20T18:36:53+02:00
Moim zdaniem wynalezienie lekarstwa na raka, które działałoby w 100% i likwidowało wszystkie komórki nowotworowe w organizmie. Nie potrzebne byłyby wynalazki typu : latające auta czy zdolności lewitacji skoro mimo upływu lat i coraz to większego promieniowania ultrafioletowego i tak wszyscy po kolei by umierali.Życie człowieka w dzisiejszych czasach jest z dnia na dzień narażone na różnego typu infekcje. Gdybyśmy żyli w XIX wieku to najprawdopodobniej marzylibyśmy o jakiś błahych wynanalazkach typu : kolorowa telewizja czy super szybkie auta ,ale z racji tego w jakiej aktualnie znajdujemy się sytuacji zdrowotnej podejrzewam ,że większość ludzi mających dobrą chwilę na przemyślenie odpowiedzi , udzieliło by odpowiedź podobną do mnie.

Pozdrawiam :)
5 5 5