Odpowiedzi

2010-01-05T22:15:50+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T22:16:36+01:00
Henryk Sienkiewicz
Maria Skłodowska-Curie[fizyka]
Władysław Reymont
Maria Skłodowska-Curie[chemia]
Czesław Miłosz
Lech Wałęsa
Wisława Szymborska
1 5 1
2010-01-05T22:23:47+01:00
1) Maria Skłodowska-Curie[fizyka]
2) Henryk Sienkiewicz
3) Maria Skłodowska-Curie[chemia]
4) Władysław Reymont
5) Czesław Miłosz
6) Wisława Szymborska
7) Lech Wałęsa
1 5 1