Odpowiedzi

2010-01-05T22:24:59+01:00
GDYBYM MOGŁ USTAMOWIĆ TRZY PRAWA , POSTANOWIŁABYM ,ŻE ZWOLNIŁA BYM WSZYSTKICH LUDZI Z PODADKÓW WTEDY PĘSJE BYŁY BY WIĘKSZE.DRUGIM PRAWEM BYŁO BY PRAWO DO WŁASNEGO WYBORU .A TRZECIM PRZWEM BYŁO BYW WIEKU 45LAT EMERYTURY .
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T22:25:15+01:00
1. Można torturować niebezpiecznych przestępców

Jeżeli człowiek np. na lotnisku podłoży bombę, znajdzie się sprawcę, a nie znajdzie się bomby, to można by było torturować sprawcę, ponieważ przez niego może zginąć wiele ludzi...

( Według prawa nie można za nic torturować ludzi)


2. Kobieta ma prawo decydować o tym czy chce urodzić dziecko, czy nie

Aborcja w Polsce jest zakazana. Moim zdaniem jeżeli kobieta została np. zgwałcona albo nie ma warunków do wychowania dziecka to powinna mieć wybór czy chce je urodzić....

2 1 2