Napisz jakie lubisz czytac ksiazki i dlaczego wlasnie akurat te.

Podpowiedz: Lubie czytac ksiazki psychologiczne,czesto z udzialem mlodziezy.Interesuja mnie ich problemy i sposoby w jakie je rozwiazuja. Cos do tego jeszcze dodac ;)

Prosze pilnie na dzis jeszcze!!;)
z góry wielkie dzieki!:*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T22:54:52+01:00
Ich mag psychologische Bücher zu lesen, oft verbunden mit młodzieży.Interesują mir ihre Probleme und Möglichkeiten, die sie zu lösen. Als ich diese Bücher lesen, um mich mit der Wirklichkeit unseres Lebens als Teenager in Verbindung gebracht werden, und ich habe ein Problem und versuchen, sie zu lösen.

mam nadzieje ze pomogłam bardzo lubię niemiecki ;)
4 2 4
2010-01-05T22:56:31+01:00
Ich mag die Psychologie Bücher zu lesen. Ich bin im Leben und Jugendlichen interessiert. Ich bin neugierig, wie andere mit Problemen zu befassen. In der Zukunft möchte ich zu einem Psychologen.

Lubie czytac ksiazki psychologiczne. Interesuje mnie zycie i problemy młodzieży. Jestem ciekawa jak inni radzą sobie z problemami. W przyszłosci chcialabym byc psychologiem.
3 2 3