Odpowiedzi

2010-01-05T22:54:20+01:00
Pierwsza rata to 192 zł (ale to by ło w tresci)

192=4/15
x=1

4/15x=192
4x=2880
x=720 zł (koszt całego telewizora)

(720-192)/8=66 zł (koszt pozostałych 8 rat)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T22:55:27+01:00
C - Cena
R - Rata

192=C*4/15

Ct=192*15/4=720

8R+192=C
8R=720-192=528
R=528/8=66

Telewizor kosztuje 720zł
Rata 66zł.
2010-01-05T22:56:35+01:00
X - koszt tv
4/15x = 192
x = 720
Telewizor kosztuje 720zł

(720 - 192)/8=66
1 rata to 66zł

;)
1 5 1