Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T22:56:28+01:00
Panuje w naszych sercach.
nie potrzebował królestwa przyszedł na świat w ubogim żłobie.
przyszedł nasz wybawić z grzechu otworzyć nam brame do nieba.
powinniśmy być brdzo za to wdzieczni i na jego kolejne przyjśca [ wigilia, świeta ]
zapraszać Go do naszych serc.
W nim jest Królem i Panem na Wieki wieków
1 4 1
2010-01-05T23:04:45+01:00
Nie potrzebował królestwa przyszedł na świat w ubogim żłobie.
przyszedł nasz wybawić z grzechu otworzyć nam brame do nieba.
powinniśmy być brdzo za to wdzieczni i na jego kolejne przyjśca Go do naszych serc.
W nim jest Królem i Panem na Wieki wieków