Niech mi ktoś pomoze jak najszybciej! Musze to mieć! PO ROSYJSKU

Przetłumacz:
1. On schodzi po schodach a wjeżdża windą
2. Pogratulowalismy mu ukończenia skzoły
3. O której godzinie wychodzisz do pracy
4. Dzieci skłądają rodzicom życzenia z okazji BOżego Narodzenia
5. Urodziłem się w 1992 roku.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T15:24:55+01:00
1. Он спускается по лестнице и ввода лифта
2. Pogratulowaliśmy его окончания школы
3. Сколько времени вы уезжаете на работу
4. Дети делают их родители пожелания к Рождеству
5. Я родился в (тысяча девятьсот девяносто второй to jest przetłumaczona liczba to w nawiasie 1992) году.
1 5 1
2010-01-06T15:48:18+01:00
1) Он сходит по ступеньках, а въежает на лифте.
2)Поздравили его с уконьчением школы.
3)В котором часу выходишь на роботу.
4)Дети поздравляют з Рождеством Христовым родителей.
5)Я родился в 1992 году.


ja będziesz miał jeszcze coś do tłumaczenia na rosyjski ;P
zwracaj się ;P
2010-01-06T20:39:51+01:00
1) Он сходит по ступеньках, а въежает на лифте.
2)Поздравили его с уконьчением школы.
3)В котором часу выходишь на роботу.
4)Дети поздравляют з Рождеством Христовым родителей.
5)Я родился в 1992 году.


^^