Odpowiedzi

2010-01-06T09:37:24+01:00
Jest to niemozliwe gdyz jedna zz podstaw napewno musi byc 175, wiec nie bylo by mozliwosci polaczenia z przeciwlegla do niej. o rozmiarze 72,73 czy tez 74. z tym ze jesli byla by mozliwosc zmniejszenia o polowe podstawy 175, a przylaczenia do pozostalych.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T09:39:24+01:00
72 + 73 + 74 + 175 = 394
394 > 360
suma miar kątów w czworokącie wynosi 360 st.
czworokąt nie może mieć kątów o miarach 72, 73, 74, 175.
2010-01-06T10:34:50+01:00
Nie, ponieważ kąty w czworokącie mają razem 360°, a tu mamy
72° + 73°+ 74°+ 175° = 394°
394° > 360°