Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T11:35:56+01:00
Masa jest wartością niezmienną natomiast ciężar zależy od przyciągania więc:
masa astronauty na księzycu się nie zmieni.
ciezar astronauty na księżycu sie zmieni ponieważ jest tam inne przyciąganie austronauta ten na ksiezycu bedzie okolo 6 razy lzejszy.
2010-01-06T11:36:43+01:00
10 kg bedzie ważył na księżycu
1 1 1
2010-01-06T11:40:10+01:00