Odpowiedzi

2010-01-06T12:20:11+01:00
Uzywa sie tego do kopiowania plikow pomocniczych na dysk.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T12:22:11+01:00
Prezentacja przenośna zwana też funkcja pakowania na dysk CD umożliwia kopiowanie jednej lub wielu prezentacji wraz z ich plikami pomocniczymi na dysk CD. Domyślnie na dysku jest umieszczana przeglądarka Microsoft Office PowerPoint Viewer, która pozwoli na uruchomienie spakowanych prezentacji na innym komputerze nawet wtedy, gdy nie jest na nim zainstalowany program PowerPoint.
1 5 1