Trzy liczby, których suma jest równa 15 sa trzema kolejnymi wyrazami ciągu arytmetycznego. Jeżeli do pierwszej z nich dodamy 4, od drugiej odejmiemy 1, a do trzciej dodamy 3, to otrzymamy trzy kolejne wyrazy ciągu geometrycznego. Wyznacz te liczby .

2

Odpowiedzi

2010-01-06T13:39:54+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T15:37:17+01:00
Mam nadzieję ze się doczytasz :D


Edit:// odpowiedź, której udzielił kamil175 jest niepoprawna...