Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T12:22:18+01:00
Hej

x - jedna gra
30 + x - 2 gra

240 = x + x + 30 | -30
210 = 2 x | :2
x = 105

odp. Pierwsza gra zajmuje 105 MB a druga 135 MB. ;)))

pozdrwailam ;)
2010-01-06T12:23:25+01:00
X- ilość MB w grze 1
x+30- ilosc MB w 2 grze
x+x+30=240
2x=240-30
2x=210
x=105
x+30=105+30=135
odp. pierwsza zajmuje 105 a druga 135 MB.
2010-01-06T12:24:07+01:00
X MB - zajmuje jedna gra
(x + 30)MB - zajmuje druga gra
x + x + 30 = 240
2x + 30 = 240
2x = 240 - 30
2x = 210
x = 210/2 = 105 MB - jedna gra
x + 30 = 105 + 30 = 135 MB - druga gra