Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T12:24:22+01:00
Trzeba ustalić niektore fakty
1. Co się stało
2. jak doszło do tego wypadku
3.jakie były skutki
2010-01-06T12:29:51+01:00
Ocene sytuacji na miejscu wypadku dokonuje się przede wszystkim dbajac o własne bezpieczeństwo, a następnie o bezpieczeństwo poszkodowanego i osób postronnych. Istotnym elementem wstępnego postępowania jest ustalenie, czy istnieje czynnik powodujący zdarzenie lub katastrofę, a więc stwierdzenie, co się stało. Do najgroźniejszych należą czynniki o długotrwałym działaniu. Takie czynniki, jak ogień, gaz czy trujące płyny są aktywne do czasu zneutralizowania. Ich działanie stwarza konieczność pilnej ewakuacji poszkodowanych z miejsca zdarzenia do strefy bezpiecznej.
2 5 2
2010-01-06T12:46:21+01:00
Ocena sytuacji jest pierwsza czynnością jaką dokonujemy podczas wypadku , kolizji lub innych zdarzeń losowych. Sprawdzamy czy nic się nikomu nie stało , czyli dokonujemy oceny zagrożenia a następnie zabezpieczamy miejsce zdarzenia.Podejmujemy odpowiednie środki , w celu zapewnienia bezpieczeństwa ruchu w miejscu wypadku. Następnie wzywamy odpowiednie służby , a gdy wymaga tego sytuacja i gdy jesteśmy na to gotowi , udzielamy pierwszej pomocy.
3 3 3