Odpowiedzi

2010-01-06T13:08:00+01:00
Ponieważ może doprowadzić do utraty dużej ilości krwi i krew nie zdąży dotrzeć do wszystkich komórek ciała aby dostarczyć tlen.
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T17:17:54+01:00
Ponieważ obfite krwawienie,wypływ krwi z naczynia krwionośnego, spowodowałyby uszkodzenie jego ciągłości,może to być następstwem urazu lub pęknięcia zmienionego chorobowo [nadciśnienie tętnicze,miażdżyca] naczynia.W zależności od miejsca wypływu krwi krwotok dzieli się na zewnętrzny i wewnęrzny [do jam ciała lub tkanek];obfity krwotok zwłaszcza tętniczy,jest niebezpieczny dla życia.

Mam nadzieję,że wykorzystasz moje informacje w swojej pracy,ponieważ jest konkretna i na temat.POZDRAWIAM.
57 4 57