Odpowiedzi

2010-01-06T13:16:48+01:00
Dlatego, ze tam jest zyzna gleba nazywana torfem.
12 3 12
2010-01-06T13:16:56+01:00
Żeby mogło się rozwijać rolnictwo
12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T13:30:42+01:00
Ponieważ było coraz mniej dzikiego bydła,mustangów ,nie wędrowano między państwami już z końmi,bo teraz się je transportuje,dlatego zamieniano i użyźniano stepy w pola uprawne.Rozwija się rolnictwo,a stepy mają cenny torf.
18 4 18