Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T13:30:57+01:00
Moja babci jest szczupła, czesto chodzi w dżinsach,a w odświętne dni w spódnicy, twarz ma podłużną. coś takiego napisz....
40 4 40
2010-01-06T13:45:52+01:00
Babcia jest osobą szczupłą. Na codzień ubiera się w długie spódnice, zazwyczaj w ciemnych kolorach lub w kwiatki i luźną, wygodną bluzkę albo wygodne spodnie i bluzkeczkę we wzorki. Od święta babcia wkłada na siebie elegancką garsonkę lub wybiera jakiś ładny komplet z rzeczy, które nosi na codzień. Babcia jest osobą starszą, jej twarz jest cała w zmarszczkach a włosy często spięte są w dużego koka. Na nosie leżą jej okulary a na uchu - aparat słuchowy.

Nie wiem czy Ci o coś takiego chodziłoo..;))
16 4 16