Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T11:35:14+01:00
Jest podobny do trójkąta ABC o bokach długości 6cm,8cm,10cm (chodzi o to, że wzrata ciągle o taką samo ilość cm)

Czyli jak będzie

12cm+16cm+20cm=48cm

(też wzrasta ciągle o taką samo ilość cm)

Liczę na naj... :P
2010-01-09T15:03:49+01:00
K=a'/a
ka=a'
a'=6k
b'=8k
c'=10k
6k+8k+10k=48
24k=48
k=2
6*2=12cm
D. 12cm
2010-01-09T16:02:16+01:00
Odp.D, bo:
6cm+8cm+10cm=24cm
pomnóż wszystko przez 2 i wyjdzie ci poprawna odpowiedź
12cm+16cm+20cm=48cm