200mm2( kwadratowych ) = ................. cm2
450mm2 = ................ cm2
2 458 mm2 = ................ cm2

600cm2= ............... dm2
360cm2=.................dm2
25cm2=..................dm2

420dm2= .........................m2
2 750dm2=........................m2
4670 000 dm2 =...........................m2

2

Odpowiedzi

2010-01-06T13:56:46+01:00
200mm2( kwadratowych ) = 20 cm2
450mm2 = 45 cm2
2 458 mm2 = 24,58 cm2

600cm2= 60 dm2
360cm2= 36 dm2
25cm2= 2,5 dm2

420dm2= 4,2 m2
2 750dm2= 27,5 m2
4670 000 dm2 = 46700 m2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T13:57:49+01:00
Zaczniemy od
1cm=10mm
1cm x 1cm = 1cm2 = 10mm x 10mm = 100mm2

200mm2 = 2 cm2
450mm2 = 4,5 cm2
2 458 mm2 = 24,58 cm2

analogicznie
1dm=10cm
1dm x 1 dm = 1 dm2 = 100cm2

600cm2= 6 dm2
360cm2= 3,6 dm2
25cm2= 0,25 dm2

dalej
1m = 10dm
1m2= 10dm x 10dm = 100dm2

420dm2= 4,2 m2
2 750dm2= 27,5 m2
4670 000 dm2 = 46700 m2 a to juz nawet 46,7ha (1 hektar to 100mx100m)
3 5 3