Odpowiedzi

2010-01-06T14:13:33+01:00
- tchórzliwy
- przechwalający się
- śmieszny
- robił z siebie bohatera
- łakomy
- bujna wyobraźnia
- chytry
- dowcipny
- nie robił nikomu krzywdy i przykrośc,
- prowadził wygodny tryb życia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T14:15:45+01:00
Usposobienie :
-żywy
-pełen energii
-Wszędzie go pełno
-Wesoły
-pogodny
-beztroski
-popadał często w zmienne nastroje
Charakter:
-naiwny
-tchórzliwy
-chciwy na pieniądze
-zarozumiały
kłamliwy
-pazerny
-lubił wydawać polecenia
-stawiał siebie ponad otoczenie
-szarmancki wobec kobiet-
-ma wysokie mniemanie o sobie
-sam siebie oszukuje
-fantazjował by się pokazać w jak najlepszym świetle
-przechwala się ze jest silny,doskonałym jeźdźcem, że jest waleczny,ze zdobędzie każde serce niewiasty,ze jest odważny,że budzi strach,ze zdobył wiele orderów