Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T14:22:08+01:00
- Uczestniczył w wojnie na Węgrzech
- Bił się w Stanach przeciw południowcom
- Był kopaczem złota w Australii
- Poszukiwał diamentów w Afryce
- Był strzelcem rządowym w Indiach Wschodnich
- Uczestniczył w wojnie karlistowskiej
- Próbował handlu z dzikimi plemionami zamieszkującymi wnętrze Brazylii
- Tułał się w lasach Amazonki
- Założył warsztat kowalski w Helenie i w Akansas
- W Górach Skalistych dostał się w ręce Indian i cudem został wybawiony przez kanadyjskich strzelców
- Służył jako majtek na statku kursującym między Bahią i Bordeaux, a potem jako harpunnik na wielorybniku
- Miał fabrykę cygar na Hawannie
- W Aspinwell został latarnikiem
7 4 7
  • Użytkownik Zadane
2010-01-06T14:34:52+01:00
-brał udział w :
* powstaniu listopadowym
*wojnie secesyjnej
*wojnie ludów
-był kopaczem złota
-walczył na Węgrzech, w Stanach Zjednoczonych
-został latarnikiem
-walczył o niepodległosc kraju
- Uczestniczył w wojnie karlistowskiej
-miał fabryke cygar
-załozył warsztat kowalski
-farmer
-majtek na statku
-strzelec rzędowy
3 4 3