Odpowiedzi

2009-09-20T19:37:13+02:00
Wypisz elementy podanych zbiorow:
A)zbior naturalnych dzielnikow liczby 6 1,2,3,6
B)zbior naturalnych dzielnikow liczby 14 1,2,7,14
C)zbior naturalnych dzielnikow liczby 15 1,3,5,15

AuB={1,2,3,6,7,14}
AnC={1,3,}
AnBnC={1}
(A\B)\C={6}
(AuB)\C={2,6,7,14}
(A\B)\C={6}
(AnB)uC={1,2,3,5,15}
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-20T19:41:16+02:00
A={1,2,3,6}
B={1,2,7,14}
C={1,3,5,15}

AuB={1,2,3,6,7,14}
AnC={1,3,}
AnBnC={1}
(A\B)\C={6}
(AuB)\C={2,6,7,14}
(A\B)\C={6}
(AnB)uC={1,2,3,5,15}
2009-09-20T22:28:43+02:00

AuB={1,2,3,6,7,14}
AnC={1,3,}
AnBnC={1}
(A\B)\C={6}
(AuB)\C={2,6,7,14}
(A\B)\C={6}
(AnB)uC={1,2,3,5,15}