Odpowiedzi

2010-01-06T14:35:45+01:00
" ...oczy są ślepe. Trzeba szukać sercem. "
" ...dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidzialne dla oczu."
" Poznaje się tylko to, co się oswaja. "
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T14:35:48+01:00
'Zdradzę ci pewien sekret - dobrze widzi się tylko sercem, najważniejsze jest niewidoczne dla oczu.'

'Twoja róża ma dla Ciebie tak wielkie znaczenie, ponieważ poświęciłeś jej wiele czasu. Stajesz się odpowiedzialny na zawsze za to, co oswoiłeś. Jesteś odpowiedzialny za swoją różę.'

'Lecz jeślibyś mnie oswoił moje życie nabrałoby blasku. Z daleka będę poznawał twoje kroki, twoje kroki wywabią mnie z nory jak dźwięki muzyki'.

1 5 1