Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-20T19:39:24+02:00
Białystok 53.139 °N 23.159 °E
Elbląg 54.179 °N 19.399 °E
Janów Lubelski 50.710 °N 22.410 °E
37 4 37
2009-09-20T20:37:34+02:00
Lublin 51°14'53″N 22°34'13″E
Warszawa 52°13'56″N 21°00'30″E
Kraków 50°03'41″N 19°56'18″E
15 2 15
  • Użytkownik Zadane
2009-09-20T20:56:03+02:00
Gdańsk - 54.360 °N, 18.639 °E,
kraków - 50.060 °N, 19.959 °E,
poznań - 52.399 °N, 16.900 °E.
15 3 15