Odpowiedzi

  • oops
  • Rozwiązujący
2010-01-06T14:36:22+01:00
Z matematyki są często zadania z polami i tekstowe nie ma przykładów za bardzo.
z polskiego jest tekst i do tego tekstu są pytania na ktore masz odpowiedziec. oraz trzeba napisac wypracowanie na podany temat.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-06T14:37:11+01:00
Ja miałam dużo ułamków ,też był droga ,pręgkość,czas
no i jeszcze były takie banalne obliczanie pul i dodawanie mnozenie dzielenio
a z polskiego to masz tekst i do niego pytania są a jeszcze na koncu zadanie pisemne ja miałam opisać jak poznałam swojego przyjaciela
licze na naj:D
1 5 1
2010-01-06T14:38:26+01:00
Kilka zadań tekstowych z matematyki i kilka zwyklych sa ogólnie proste wiec jesli ogarniasz cos to zrobisz
Polski tez jest dosyc prosty ale jak dla mnie jest trudniejszy bo sredni jestem..
Jest tekst i trzeba do niego odpowiadac na kilka pytan