Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T14:37:07+01:00
Wszedzie dobrze, ale w domu najlepiej.

Gość i ryba na trzeci dzień cuchnie.

Gość w domu, Bog w domu.

Gość przybyły na chwilę widzi wokoło na milę

W domu powieszonego nie wspominaj o stryczku

Im gość rzadszy, tym milszy.
1 5 1
2010-01-06T14:37:53+01:00
Gość w dom Bóg w dom. chyba? ;)
1 1 1
2010-01-06T14:44:37+01:00
Wszędzie dobrze , ale w domu najlepiej.

Gość w dom,Bóg w dom.

Gość i ryba na trzeci dzień cuchnie.



Więcej nie znam;p
;]