Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T15:13:27+01:00
Egzo
spalanie gazu ziemnego w kuchence gazowej
reakcja magnezu z kwasem solnym
spalanie drewna w kominku
smazenie kielbasek na patelni
spalanie wegla w kotlowni
Endo
reakcja rozkladu manganianu (VII)potasu
spalanie siarki w tlenie
7 4 7
2010-01-06T16:23:57+01:00
Endo:
otrzymywanie tlenu z maganianu (VII), pieczenie ciasta, smażenie kiełbasy, reakcja tlenku miedzi (II) z wodorem, reakcja tlenku miedzi (II) z węglem, rozkład tlenku rtęci (II)
Egzo: spalanie magnezu w parze wodnej, spalanie węgla w tlenie, otrzymywanie wodoru w reakcji kwasu solnego z magnezem,
2 5 2