Odpowiedzi

2010-01-06T14:46:22+01:00
25cm2 = ..2500.......mm2
35dm2=..3500..cm2
35a=..35000....m2

3,5dm2=..35000...mm2
2,5dm2=..250...cm2
5ha=...50000....m2

2m2= ..2000000..mm2
3 m2=....30000..cm2
4,3 ha= ..43000....m2
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T14:46:36+01:00
25cm2 = 2500 mm²
35dm2 = 3500 cm²
35a = 3500 m²

3,5dm2 = 35000 mm²
2,5dm2 = 250 cm²
5ha = 50000 m²

2m2 = 2000000 mm²
3 m2 = 30000 cm²
4,3 ha = 43000 m²
2010-01-06T14:48:33+01:00
25cm2 =2500mm2
35dm2=3500cm2
35a=3500m2

3,5dm2=35000mm2
2,5dm2=250cm2
5ha=50000m2

2m2=2000000mm2
3 m2=30000cm2
4,3 ha=43000m2