Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T15:02:46+01:00
PRZYCZYNY OGRANICZAJĄCE WZROST RAFY KORALOWEJ:
-niszczycielskie połowy i wydobywanie korali ,
-zwiększająca się ilość zanieczyszczeń organicznych spływających do mórz,
-zmiana klimatu-ocieplenie wody - odbarwia korale,
-zwiększenie stężenia CO2 w wodzie ogranicza wapnienie korali,
-stopień zniszczenia zwiększa się wraz z rozwojem populacji człowieka ,
15 4 15
2010-01-06T15:57:11+01:00
Przyczyny :
-Statki, pływające w okolicach raf
-Zanieczyszczenie środowiska wodnego np.
Wyciek sub. szkodliwych dla środowiska np. smoła, benzyna lub inne chemikalia
- Klimat.
- Kwaśne deszcze.
- Zwierzęta zjadające je.
Pozdrawiam :)
14 4 14