Odpowiedzi

2010-01-06T14:44:45+01:00
Mozesz sie podpisać za mnie spoko.

Zima

W trakcie zimy
zimno jest

grubo ubrani chodzimy
wszyscy mamy do niej gest

Choć nie wszyscy zimę kochają
niektórzy ja przeklinają

Lecz zima dobra rzecz
Swięta, Święta....
no i precz.

Paweł Gilas (oddaje prawa autorskie)
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T14:44:54+01:00
Czy to zima

Czy to zima czy to wiosna
Czy to może słotna jesień
Czuje się przekrętu posmak
Widząc co nam aura niesie

Gdzie te piękne sople lodu
Gwiazdki śniegu puchy białe
Gdzie poranki pełne chłodu
Drzewa w sadzie oszroniałe

Szaro smutno leją deszcze
Albo silne wiatry wieją
Może zima wróci jeszcze
Trzeba taką żyć nadzieją

Może będą dzwonić dzwonki
Gdy kuligi ruszą drogą
Szyby strojne..... cud koronki
Wskażą że mróz mrozi srogo

Wtedy będzie tak jak trzeba
Jak Pan zrządził żeby było
Zimą śnieg niech leci z nieba
Żeby się normalnie żyło

Na wiosnę niech leją deszcze
By nam bujnie rosło zboże
I dobrze by było jeszcze
Latem..... słońca daj nam Boże
1 5 1
2010-01-06T14:50:46+01:00
Do Czeladzi przyszedł Mróz Wielki
zamienił krople w lodu sopelki
czerwoną ma buzię, czerwony nos
okropny czeka miasto los

w rynku zebrało się ludzi kupę
temu zimno w ręce, tamtej w pupę
krzyczą ludzie: dosyć tego
pozbądźmy się Mroza zimnego


jak myśleli, tak zrobili
czary mary odczynili
ludzkie serca w górę rosną
by nadeszła odwilż z wiosną

hehe xD

a tak naprawde to taki:

Zima, zima śnieżek prószy,

Aż zajączki tulą uszy.

Jak tu jasno, jak tu biało,

Śnieg obsypał ziemie całą.

Skrzypi śnieżek gwiazdeczkami,

Świat obrodził bałwankami,

Zaszronione okna szklana,

Kwiaty mrozem malowane.

Zimą cały las pamięta,

O kolędach i o świętach!
1 5 1