Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T14:44:44+01:00
A=26 cm
b=13cm
h=12 cm
P=[a+b*h]:2
P= [39*12]:2
P= 234 cm kwadratowe

Odp. Pole wynosi 234 cm kwadratowe

licze na naj ;**
10 4 10
2010-01-06T14:46:10+01:00
Długość pierwszej podstawy - 26cm
długość drugiej podstawy - 26cm : 2 = 13cm
wysokosc trapezu - 12cm

P = ½ (26cm + 13cm) × 12cm
P = 39 cm × 6 cm
P = 234cm²
6 4 6
2010-01-06T14:48:34+01:00
26 cm / 2 = 13 cm
P=(26+13)x 12 / 2 =234 cm kwadratowych
3 2 3