Odpowiedzi

2009-09-20T19:53:55+02:00
1200monet po 50 gr to 60000 gr 600 =zl 350monet po 2 zlote to 700 zl = 70000 gr 150 monet po 2 zl to 300 zl= 30000gr 2000banknotowpo50zl to 100000zl= 10000000gr 3km=3000m=300 dm
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-20T20:07:34+02:00
1200 monet po 50 gr to 60000 gr =600zl
350monet po 2zlote to 700zl = 70000gr
150 monet po 2 zl to 300zl=30000gr
2000 banknotow po 50zl to 100000zl=10000000gr
3km=3000m= 30000 dm