Odpowiedzi

2010-01-06T14:51:08+01:00
Mycie zebow
zmienianie bielizny
kapanie sie rano i wieczorem
noszenie przy sobie chusteczek
czeste myciemyc owoce i warzywa prze zjedzeniem
19 2 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T14:57:17+01:00
- Nie zapominaj o codziennym myciu.
- Codziennie zmieniaj bieliznę. ;]
- Dbaj o czystość ubrań. Np. nie chodź w spoconej koszulce ;p
- Strój na wf zawsze miej świeży, uprany ;pp
- Aktywnie spędzaj czas.
- W lecie szczególniej dbaj o higienę osobistą
21 4 21