Odpowiedzi

2010-01-06T14:52:14+01:00
2010-01-06T14:53:17+01:00
Na górach są różne rodzaje gleb i różna temperatura (im wyżej, tym zimniej), a rośliny mają różne wymagania i nie wszędzie mogłyby rosnąć.
33 4 33
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T14:56:48+01:00
Zmiana temperatury co 100m "w górę" o 0,6 stopnia C
i co mniej więcej 100 kolejnych metrów kształtuje się inna roślinność, rózne gatunki od dużych zielonych drzew po karłowate lub mchy, porosty czy cuś;)
34 3 34