Odpowiedzi

2010-01-06T14:53:52+01:00
Tym regionem jest podlasie moje rodzinne województwo .
Nazywane jest tak ,dlatego że jest tu dużo lasów a także dużo rezerwatów przyrody.Duzo drzew daje dużo świeżego powietrza i to jest dobre dla naszych płuc .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T14:54:25+01:00
Sa tak nazywane parki narodowe oraz rezerwaty przyrody.chodzi o ochrone srodowiska.sa przeciwne zanieczyszczeniom!