Odpowiedzi

2010-01-06T15:06:43+01:00
...jest pan i władca
a tym i tak kieruje wydawca;D
zamuliłam
... ze jest najmądrzejszy
bo umie wydzielić<w sensie ,ze do podrecznika> kilka wierszy
...
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T15:25:20+01:00
Wiersze, prozę, pytania w jedną książkę składa
I głupi myśli, że to wszystkim uczniom odpowiada.
lub
Wiersze, prozę, pytania w jedną książkę składa
I myśli, że jest najmądrzejszy choć to zwykła żenada.

Dodatkowe fraszki na ten temat, jakbyś chciał/a zabłysnąć:) ;


2)Tam zamieści frazeologizmy, tam marne przysłowia
A my się denerwujemy, szkoda nam na to zdrowia!
3)Nie liczy się z naszym zdaniem, zadaje nam prace domowe,
Taki z niego niedobry człowiek, ciągle truje nam głowę!

17 4 17