Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-20T20:06:55+02:00
Używasz wzoru skróconego mnożenia:
(a-b)² = a² - 2ab + b²

A więc:
(6-2√6)²= 6² - 2*6*2√6 + (2√6)² = 36 - 24√6 + 24 = 60 - 24√6

(2√12-5√3)²= (2√12)² - 2*2√12*5√3 + (5√3)² = 48 - 20√36 - 75 = 48 - 120 + 75 = 3
1 5 1
2009-09-20T21:05:11+02:00
(a-b)²=a²-2ab+b²
a)(6-2√6)²=6²-2*6*2√6+(2√6)²=36-24√6+24=36√6
b)(2√12-5√3)²=(2√12)²-2*2√12*5√3+(5√3)²=48-20√36+75=48-120+75=3