Odpowiedzi

2010-01-06T15:04:43+01:00
Przez dotyk (ciała stykają się) oraz poprzez indukcję (ciała nia dotykają się ale elektryzują się).
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T15:05:08+01:00
Przez dotyk :
*Jezeli ciało dotkniemy przedmiotem naelektryzowanym ujemnie to ciało naelektryzuje sie ujemnie.
*Jeżeli ciało dotkniemy przedmiotem naelektryzowanym dodatnio to ciało naelektryzuje się dodatnio.

Przez tarcie :
Podczas tarcia ciała elektryzują się jedno dodatnio a drugie ujemnie. Ciało ktore traci elektrony elektryzuje sie dodatnio a ciało kitore pobiera elektrony elektryzuje się ujemnie.

Przez indukcję :
*Jeżeli do ciała zbliżymy przedmiot naelektryzowany ujemnie to ciało naelektryzuje się dodatnio.
*Jeżeli do ciała zbliżymy przedmiot naelektryzowany dodatnio to ciało naelektryzuje się ujemnie.

Więcej na: http://odpowiedz.pl/8021/1/link.html