1. Które z wymienionych substancji dobrze przewodzą prąd elektryczny, które zaś go nie przewodzą?
-grafit
-plastelina
-wodny roztwór soli
-powietrze
-woda destylowana
-szkło
-wodny roztwór octu
-olej
-aluminium

2. Na podstawie kinetyczno-cząsteczkowej teorii budowy materii wyjaśnij, dlaczego:
a)gazy wypełniają całą dostępną przestrzeń,
b) ciecze i gazy przyjmują kształt naczynia, w którym się znajdują,
c) łatwo zmienić objętość gazów,
d) trudno zmienić objętość ciał stałych i cieczy.

PROSZĘ!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T15:05:09+01:00
2010-01-06T15:07:25+01:00