Odpowiedzi

2010-01-06T15:07:53+01:00
A) 57-75= -18
b) 2 i 3/4-1 i 2/3= 2 i 9/12 - 1 i 8/12= 3 i 17/12= 4 i 5/12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T15:27:10+01:00
A) x=75-75
x=0
b) y=2¾-1⅔
y=¹³/₁₂
c)x=-35+34
x=-1
d) 3x-2x=¹/₇
x=¹/₇
e)3-x=-2x=-2x
-x+2x+2x=-3
3x=-3 /:3
x=0
f)5y=13 /:5
y=2.6
i)7x+7=35
7x=35-7
7x=28 /:7
x=4
j)2-x=5-2x
2x-x=5-2
x=3
k)69-x=x+96
-x+x=96-69
x=27
l)½x+5=x+8
½x+x=8-5
1½x=3 /:1½
x=2