Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T15:10:48+01:00
Też to mam zadane


nie wiem

napisz że było jakieś zwierze i ono prosiło o pomoc drugie ale to 2 nie pomogło
a potem to 2 potrzebowało pomocy tego 1 a to pierwsze mówi temu 2 że on też nie momigł mu (czyli temu 1 ) gdy on był w potrzebie


ps.napisałam tu masło maślane ale ukłądać bajek nie umiem tylko daje pomysł
1 5 1
2010-01-06T15:31:25+01:00
Dawno, dawno temu,
Za górami, za lasami,
Żyła sobie pewna pani z dwoma młodymi pieskami.
Dzieci przechodziły obok domu pewnej pani,
Aby podzielić się chlebem z tymi małymi pieskami.

Pewnego dnia Pewna pani,
żyjąca dawno temu za górami za lasami,
Zauważyła, że dzieci karmią pieski chlebami
Pobiegła szybko aby ich z tamtąd naganić!

Dzieci się przestraszyły tej starszej pani,
Powiedziały, no nic idziemy do babci Hani.
Babcia Hania pewnie będzie szczęśliwa, że przyszły do niej wnuki,
A nie jak tamta starsza pani, wygoniła, zastraszyła i powiedziała, że jesteśmy nieuki.

No, no niedobra pani - Krzyknęła Basia
Wiem że nie dobra - Westchnęła Kasia

Morał z tego taki, że uboga pani,
Piesków nie karmiła,
Na dodatek ich goniła
No i była dla tych dziewczynek strasznie nie miła.
Więć żadna z tych dziewczynek jej nie polubiła.

Hehe. ;)
Myślę, że może byc taki wierszyk hehe :) Ale do końca niewiem czy dobrze:)