Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T15:09:20+01:00
A- 55 000 J
b- 2 000 000 J
c- 6 J
d- 0,024 J (chodzi o mikro?)
e- 845 000 J

Zad. 2
458kJ= 458 000 MJ
23MJ= 0,023 kJ

Licze na naj ;**
5 3 5
2010-01-06T15:15:40+01:00
1.
a,55kJ= 55000 J
b.2MJ=2000000 J
c.0.006kJ= 6J
d.24mJ= 24000000 J
e.845kJ= 845000 J

2.
a.458kJ=0,00458 MJ
b.23MJ=23000 kJ
1 5 1
2010-01-06T15:15:53+01:00
Ad 1: zamień na dżule:
a) 55kJ - 55000 J
B) 2MJ - 2000000
C) 0.006kJ - 6J
D) 24mJ - 0.024J
E) 845kJ - 845000J


zad 2 : zamień jednostki
458kJ = 0.458MJ
23MJ = 23000kJ
1 5 1