Odpowiedzi

2009-09-20T20:02:05+02:00
130 dnito 18 tygodni i 4 dni
2500 godzin to 140 doby i 4 godziny
500 sekundto 8 0minut i 20 sekund
680 minut to 11 godzin i 20 minut
dzielenie z resztą 60;8=7 r 4
2009-09-20T20:03:08+02:00
130dnito.....18......tygodni i.4..dni 2500godzinto.104...dob i.....4.....godzin 500sekundto.....8......minut i.....20......sekund 680minut to..11....godzin i.20 minut
dzielenie z resztom 60;8=......7...r...4.....
:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-20T20:03:34+02:00
18 tygodni 4 dni 104 doby 4 godziny 8 minut 20 sek 11 godzin 20 min reszta 7.5