Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T15:11:04+01:00
1. homar
2. krab
3. krewetki
4.langusty
5.almary
14 3 14
2010-01-06T15:12:37+01:00
Raki - skorupiaki słodkowodne, występujące głównie we Francji.
Kraby - występują w Morzu śródziemnym i w Atlantyku. Sprzedaje się je żywe w skorupie lub bez niej. Można je piec, gotować w wodzie lub na parze
Ostrygi - to mięczaki, jedzą je prosto ze skorupki, skropione sokiem z cytryny.
Homary - skorupiaki żyjące w Atlantyku i w Morzu śródziemnym; Sprzedawane są świeże lub mrożone, żywe lub ugotowane w skorupie. Homara można gotować, gotować na parze, piec na grillu lub na ruszcie.
Kreterki - mozna je kupic w puszkach, swierze lub mrozone.
Kalmary - mają lekko gumową konsystencję. Można je kupować świeże lub w proszkach. Najczęściej podaje się je z masłem i z czosnkiem
11 4 11
2010-01-06T15:13:28+01:00
Krewetki, Raki, kraby, małże ;p;p;p
7 2 7